Писмо обещание в Париж/Promise letter in Paris

Обещавам ти, мила моя.

Обещавам ти безрезервната си любов. Обещавам ти, че няма да те съдя за грешките ти. Обещавам ти, че винаги ще бъда до теб. Обещавам ти, че няма да те оставя да се бориш сама. Обещавам ти да не се предавам. Заради теб… заради нас.

В тази прекрасна лунна нощ ти се вричам във вярност. Не обещавам да ти сваля звездите, но обещавам да опитам.

Обещавам ти. Обещах ти.

През всичките тези години единствено обещавах, но не изпълнявах. Вместо да те направя щастлива, постоянно те оставях разочарована. Не го показа, но аз видях. Видях как превърнах едно красиво цвете в развалина. Но ти остана. Остана дори когато виждаше, че те лъжа.

Благодаря ти.

Искам да ти благодаря, макар и твърде късно. Искам да ти благодаря, че продължи да ме обичаш, макар и да не го заслужавах. Благодаря ти, че ме търпя толкова много години.

Пиша ти, мила моя. Пиша ти, за да ти припомня всички тези обещания. Пиша ти, за да не забравяш. Ще продължа да ти обещавам. Ще продължа да ти пиша. Ще продължа, защото нищо друго не ми остана, освен хубавите спомени за тези обещания.

Обещавам ти, мила моя.

Жаклин.

Обещах ти.

Жаклин.

Обичам те.

Замалко да забравя…

А казвал ли съм ти някогата?

Казвал ли съм ти, колко много значиш за мен?

Казвал ли съм ти, колко щастлив ме правиш?

Казвал ли съм ти, че ти си света за мен?

Казвал ли съм ти, колко много те обичам?

Казвал ли съм ти някога, че ти си най-хубавото нещо в живота ми?

Ако не съм – сега го правя.

Жаклин, мила моя.

Липсваш ми.

Жаклин.

Обичам те.

 

Leave a Reply

